Hurtbullen aka jag

Så nu ar jag varit och tagit ut mig cp mycket! Är helt slut och svetten bara rann av mig :) Såå duktig!
Nu blir det lite av min goda sallad som är kvar och en apelsin...Måste ju fortsätta vara nyttig annars ingen mening, mår ju sjukt bra nu!
Var jätte trevligt hemma hos Jennifer och Sierra idag och Ruben var jätte glad över att vara där :)
Hos psykologen var det också bra och vi kom fram till att vi inte behöver gå där något mer som det ser ut nu iaf och det är ju kul :)
Stack även över till min granne idag innan jag åkte till träningen. Han är ju helt ensam stackarn! Men jag får börja vara där lite oftare nu...Har ju inte haft tid innan för det har hela tiden varigt annat i vägen.
Jajja natti på er!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0