Härligt solig lördags morgon!

God morgon kära läsare :)
Solen lyser så fint utanför och jag längtar så sjukt mycket till vår och sommar!
Nu ska jag alldeles strax upp till min brors data för att skypa med min syster och vi har båda cam så jag ska få se hennes söta nuna :) Allra mest är det för att Ruben ska få se henne och hon Ruben...Ska bli kul att se hur han reagerar!
Annars idag hade jag väl tänkt att ta en promis med Ubis och leka lite på en lekplats. Finns så många här på mammas och pappas område. Och vädert är som sagt helt underbart. Sen i kväll så blev vi bjudna hem till Bömpa på förfest så vi kanske sticker dit en liten stund men jag är inte så sugen just nu så det kanske bara blir Andy som sticker dit...Ska ju ändå kanske ut nästa lördag för då ska vi fira min kära vän fröken Gynning.
Jajja vi hörs i kväll säkert :)
Puss<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

ha samma här fast det är ändå sjukt skönt o ha pratat och "setts"! Men vi tar hand om eachother, promise! Ha en mysig dag hemma i det fina vädret! pussspuss<3

2009-02-28 @ 12:05:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0