Äntligen hemma <3

Jaaa nu har mina syskon kommit hem :) Blev verkligen jätte glad när jag såg dem, men tradigt för syrran sticker ju i morgon igen...Men då har jag iaf min bror hemma :) Sedan sticker min mamma och pappa vecka tio på skidsemester och hur ska jag klara mig då? Haha va fjantig jag är! Nä men det är iaf riktigt kul att ha dem hemma igen även fast det bara är för en liten tid med syrran..
Innan jag och mamma hämtade upp dem i stan så var vi inom Coop som visst hade billiga pyjamasar och skor så det blev ett par vinterskor till Ubis, lite sent kanske men han har inte gått ordentligt innan ju! Sedan blev det en pyjamas och ett par andra söta inne skor, sätter in bilder på dem till nästa gång :)
I morgon är det babysim och då kommer kusin Ida och hon har skaffat en undervattenskamera som vi ska fota Ruben med, jätte kul ska det bli! Sedan ska hon nog också med oss hem och det ska så klart bli jätte mysigt som vanlilgt när vi är med henne. Jag hoppas ni har sett hur fina kommentarer som hon alltid skickar till mig. Hon är helt underbar verkligen! <3
Jag har föresten kommit på ett pojknamn om jag får en son till nästa gång, Ante...Såå fint är det :)
Sedan så ska han i andranamn heta, Kurt, Allan, Frans, Nils eller Nisse :)
Jajja nu är det One Three Hill så...
Ha det fin fint vänner !
<3

Kommentarer
Postat av: Ida Lindborg

jag kan inte imorn :| Så jävla sur jag blir:( Jag har öroninflamation, och så har jag gått och längtat efter det här i flera veckor:| Får fotta när jag praoar istället, så kan jag hänga med er hem då istället? puss puss<33

2009-02-22 @ 18:51:39
URL: http://minilindborg.blogg.se/
Postat av: Ida Lindborg

tack för den fina texten om mig föresten, ni är bäst <3333

2009-02-22 @ 18:52:24
URL: http://minilindborg.blogg.se/
Postat av: Gynning

När Johannes skulle döpas ville jag att ha skulle heta Ragnar,haha. Kul det hade varit med Emma, Ragnar och Ruben haha. Så mitt förslag om du får en son är Ragnar ;-)

Men gumman, du har väl inte börjar baka än ;-)

2009-02-22 @ 20:18:43
URL: http://frokengynning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0