Älskar träningsvärk :b

Igår var det träning igen och ajg tog verkligen i hårdare än vad jag brukar göra. Tog mycket tyngre viker på var ända station och det känner jag faktiskt idag hurra! Haha jag är nog den ända som gillar träningsvärk. Men då vet man verkligen att muskler is on its way och att man kämpat :) För fy vad vi peppade varndra!
Var över en stund hos Folke igår också och det har fått mig att tänka lite. Jag tycker det är jätte trevligt att lyssna på allt han har att berätta även om det är mycket upprepning så jag kanske ska bli en sån som kör hem till äldre eller folk som behöver hjälp hemma för att prata med dem eller diska och städa! Då får jag ju hjälpa folk som verkligen behöver det :) Ska ringa kommunen och höra med dem.
Glömde föresten gratta Viktoria och Daniel igår :) Jag tycker det är jätte kul och ser fram emot ett kunga bröllop snart!
Och så ska jag beklaga mig, inte en ända semla blev det igår, eller jo en liten från babycafét men knappast en riktig! Jajja får väl handla en på fredag eller kanske i morgon när jag ska hem till mamma haha..
Ruben sover föresten också mycket bättre numera. Han vaknar bara någon få gång. I natt var han dock vaken och kunde inte somna på 2 och en halv h. Och jag bara gick och gosade och nattade hela tiden så lite trött var jag i morse :) Men förhoppningsvis är detta en egngångsföreteelse!
Jajja idag ska vi hem till farmor och farfar för farmor fyller år idag! Då blir det god mat och mycket familj! När det är som bäst alltså! Ska inte vara där försen 19 så vi får åka dit tidigare så Ruben kan somna sen vid 20...
Ha en bra dag kära läsare <3

Kommentarer
Postat av: Emily & Kenzo

förlåt att jag inte svarat än, kom på det nu! Om ni har tid i morgon så ses vi jättegärna, annars kan vi kankse ta de näata vecka om du har fullt upp? Kram

2009-02-25 @ 16:41:24
URL: http://iloveyou.blogg.se/
Postat av: Gynning

Haha ja du kommer få dig ett gott skratt när du ser vad jag beställt ;-) Typiskt GYnning!

2009-02-26 @ 10:28:34
URL: http://frokengynning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0