Underbara unge <3

Nu har jag mysigt jätte mycket med min lilla Ruben...Måste verkligen passa på nu för han ska ju vara borta från mig i 11 dagar!! Usch! Fy fasiken vilka jobbiga dagar det kommer vara och över hela julen också, blir så sjukt ledsen varje gång jag tänker på det. Det är detta som är jobbigt med att ha barn, man saknar dem varje sekund dem är brta från en! Får ju låna Nicke lite men annars ska det bara fixas med praktiska saker inför att sälja lägenheten och sedan söka jobb...Träna kan jag också göra och kära ner mig ännu mera i Johan..Men fan asså...

Har lämnat busungen på dagis som för övrigt gick jätte bra idag, kanske för an såg en traktor köra när vi var ute med saga haha.
Nu ska jag söka jobb, fortsätta städa, tvätta och söka jobb...Även fixa alla papper som baa ligger överallt..

När Johan kommer hem så ska det springas tydligen :)

Trevlig måndag <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0