Tipp tapp :// tippe tippe tipp tapp....

Har precis börjat få upp värmen efter i morse...Var på dagis för att titta på Uben, Connie och dem andra barnen och deras luciatåg :) Såå sjukt söta var dem allihop! Ruben fick sitta i en kärra för han vägrade ha sina skor på hahaha som jag skrattade när jag såg hurnöjd han var att han inte hade dem på sig! Han bara satt där och skrattade haha...Sedan såg han och HÖRDE morfar så det gjorde inte saken bättre, han är så jäkla rolig den där ungen! Hahaha..
Nu har jag ätigt en jätte frukost och städat Johans kök för det var svinigt i morse efter allt fixande med fika till lucia...Det var inte jätte kallt men det räkte för att tårna skulle förfrysa nästan :/

Igår var vi hemma hos mamma på morgonen sedan lämnade jag Ruben hos Johan och Connie som gjorde mat för att jag skulle på möte och sedan skulle vi på vanningen och bada. Dem hade jätte kul där och även fast vi förberett mat så åt vi inte fören kl 19...Usch vad jag tycker det är jobbigt att inte följa tider...Men jajja får ju vara så ibland..
Idag

Fick också ett samtal från sis som kommit hem från sin överlevnadsvecka i lumpen :) Hon har ätit kanin, sovit själv i skogen bla...Hittade ett så bra sovställe när hon låg själv så hennes befäl hade inte hittat henne när dem skulle kolla hur det gick för alla haha dem hade stått och galit på henne utan att hon hört haha...Så kul..

Nu ska jag alldeles strax hem för att duscha, varmt, sedan ska jag göra lite julpyssel för att sedan hämta båda barnen kl 14...
Sedan ska vi handla julgran till Johans hus, trevligt!
Annars blir det väl bara lite fredagsmys kan jag tänka...
Jajja hoppas eran helg start blir bra :)
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0