Smulan

Uppe tidigt idag också :) Fast J är så fruktansvärt slö på mornarna! Varför gör man inte allt dagen innan så att när mn vaknar på morgonen är allt kart?!
Det kommer bli jobbigt när vi flyttar in, jag vill ha ordning och lite strukturerat..Alltså som mat på speciella tider osv...Det är bra för barn tror jag!
Johan tar allt hela tiden som det kommer och rycker lite på axlarna :) Men han är för fin ändå den där Johan :) haha.
Han kom förbi med kaffe och frukost till mig igår utan att jag visste något för att vi tjafsade lite på morgonen. Vackert <3

Igår blev det Ikea. Handlade lite filtar, en lampa lite kuddar och annat smått och gott..
Innan dess var det Trelleborg och matbutikerna som fick sig ett besök :) Körde Maxi, citygross, willys och Öb..Passade på att dra pappa från jobbet lite okcså :)

Idag ska jag bara söka lite jobb, slå in dem sista klapparna och sedan ska jag hämta Nicke på dagis kl 14 så hon slipper vara där så mycket. Ska vara hemma med henne i morgon så slipper hon vara där så vi kan hitta på något kul istället :)
Sedan ikväll ska jag hem till farfar för att fira hans födelsedag :)
I morgon ska vi hem till Johans mor&far och nästa dag är det julafton..Känner inte riktigt att julstämningen infunnigt sig riktigt än men inte så konstigt när den ända man egentligen vill vara med på julen inte är med mig...Jag kan nog inte beskriva hur mycket jag verkligen lider av att han inte är hos mig!
Men nu är det 4 dagar kvar och jag har dagarna relativt fulla med saker att göra för att inte tänka på det så mycket så...
Yes nu ska jag göra te :)
Mamma längtar efter dig älskade smulan, min prins <3


Kommentarer
Postat av: Therese

Hej hej! Hur är det med dig? Bra här. Har du tid och lust att kanske träffas en dag? =)

Och hur går det med lägenheten? Har ni fått den såld?

Puss

2009-12-22 @ 10:32:14
URL: http://tinkibell.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0