// Pumba the clown aka jag

Igår var det en riktig städdag :) Jag dammsugade jätte noga och torkade golv och dammade...Verkligen behövligt!
Och eftersom jag numera inte har något internet, telefon eller knappt kollade på tv så kunde vi rensa bort en hel del sladdar...Stackars Andy som sedan måste ta dem..
Sedan julpyntade jag lite, blev vaktiskt väldigt nöjd. Ska bli kul när Ruben kommer hem för jag sa till honom i helgen att jag skulle göra det tills han kom hem :)
Sedan åt vi mat, fisk i tomatsås och potatis och lite vitt vin :) Varje vecka jag och Johan inte har våra respektive barn tror jag vi dricker vin nästan varje kväll..Mmm såååå gott!
Sedan spelade vi lite spel och hade en trevlig kväll.
Mamma kom också inom på kvällen för hon hade handlat billig färsk brysselkål på jobbet..Ska bli såå gott att sätta tänderna i dem mohaha :)
Idag har jag städat undan lite, gjort lite situps, använt hanteln och gått en promis med Saga..Ganska nyttigt det låter ha? Nu dricker jag lite te, äter brie macka oh kollar på nyhetsmorgon på tv4..Har numera bara kanal 1,2,4 oh barnkanalen haha. Barnkanalen är viktigast, Rubens kanal haha
För att visa att jag verkligen nästan kunde levt på stenåldern - Ingen micro snart, ingen fungerande mobil, ingen telefon, ska göra mig av med bilen, ingen data och knappt någon tv..En 14 tums klump tv med väldigt få kanaler :)
Det är helt ok ändå för den veckan jag har Ruben behöver jag inget annat och den andra veckan så ser jag alltid till att göra allt som jag inte vill göra när Ruben är här som söka jobb väldigt intensivt, måla naglar etc och städa...
Nä nu ska jag diska, måla naglar och bara chilla :)
Ska på möte på AF 14.30 sedan ska jag åka hem till en gamal tjejkompis, Melissa, för att hälsa på i hennes nya lägenhet och hälsa på hennes pojkvän som jag träffade sist när jag var gravid med Ruben :)
Sedan kanske träffa lite fler vänner...
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0