Konf..

Sitter och äter Gi-bullar till frukost nu med ozzt och juice, mmm...
Jojjan sover och Saga också efter en morgon promis :)
Ska snart ta mig i kragen och städa upp hemme efter alla klädprovningar igår innan min kusins konfirmation..
I kyrkan satt pappa och sov lutad mot bänken framför, syrran låg i bänken och vila eller spelade på sin lur, jag och jojjan satt och lekte med händerna (sten, sax, påse eller tum-brottning) och alla andra prata eller skrattade åt söt Samuel :)
Men mitt i allt fick konfirmanderna all uppmärksamhet genom att prästen satte på Hard Rock Hallelulia- Lordi jätte högt medan alla kom inspringade i baddräckterna eller simbraller bara haha..Jätte kul!
Har bilder så jag får väl lägga upp det sedan :) Blev en trevlig kväll allt som allt iaf!

Idag ska jag nu bara städa, göra min julgrupp som aldrig blir klar och fixa naglarna...Sedan är det tänkt att vi ska in till stan och handla klappar till Nicke och Alfred och mig och Jojjan :)
Sedan kommer Nicke ikväll och då har Johan lovat att vi ska åka pulka så det ska vi väl då :)

Pratade med lilla Uben igår, usch han är så underbar...Saknar honom så det gör riktigt ont i kroppen min underbara unge..Nu är det bara 6 dagar kvar innan han är hos mig igen..Jag längtar så sjuuukligt mycket! Mamma älskar dig smulan över allt annat, kommer aldrig älska någon som dig!
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0