Kid in candystore

En härlig morgon idag med nybakta björns bullar (helt ok bullar) m brie och apelsinjuice mmmm..
Igår var vi hemma hos Melissa och Simon där vi bara skulle vara en liten stund men var där hela kvällen istället :) Blev tacos, öl, idol (att man inte tittar på på spåret är ju en gåta), guitar hero, sing star, snaks, smällar mmm :) Allt som allt en kväll som för min del gärna får göras igen :)
Men eftersom i kollade på det där idol måste jag ju ha en åsikt och satan att Tove åkte ut! Jag gillar verkligen Calla, inte det men Erik är vinnare och Tove 2...Har man sätt en snyggare och duktigare 16 åring än det? Knappast! Fast av tidigare erfarenhet så ser vi henne igen eftersom hon inte blev etta i Idol..

Idag ska jag laga min bike, nog tvätta bilen och kanske gå på gymmet och träna mina muskler :b
Sedan det bästa av allt, jag ska träffa UBEN! Jippie! Mamma och pappa ska passa honom idag och då får jag ju träffa honom UNDERBART jag är gladare än ett barn på julafton...Är bara så rädd att A ska ändra sig när han vet att jag kommer komma dit men jag måste bara skriva hur lycklig jag är! :)
Jajja så därför kan ni lista ut att min dag kommer kicka as, hoppas er kommer i närheten iaf :b
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0