Johan, tack för dig <3

Brände precis en massa mjölk...Typiskt mig, satan!
Idag började väldigt tidigt och trött! Ruben valde att gå upp kl 05.20 i morse...Sådär glad mamma var man då men det var bara att klä på sig ett leende och gå ner :)
Låg och halvsomnade i soffan flera gånger men sedan kom Johan upp och lagade frukost med barnen till oss alla så då kunde jag koppla av en liten stund i sängen...Han är verkligen så snäll hela tiden! Tack gud för att jag lyckats hitta en son snäll kille som alltid finns där för mig Och Ruben. En som Alltid tycker jag är söt och som är lika kär i mig som jag är i honom :) Ibland har man verkligen tur!
Jag har länge gått och tänkt när jag ska kunna skriva och berätta för alla om denna underbara killen som jag tyvärr träffade väldigt olägligt på ett sätt...Väldigt tidigt inpå mitt och A:s avslut...Men är man kär så är man och båda kännde väl att det var värt allt trubbel och tjafs som det ändå blev..Men tillslut var ju alla ändå glada för vår skull! Men viktigast av allt är ju ändå att Ruben mår bra och han kan ju inte göra annat i Johans sällskap :) Johan ska bära, borsta hans tänder ja allt..Han tjatar om Johan så fort han inte råkar vara där och det är ju jätte viktigt för mig att dem två fungerar så bra som dem gör! Annars hade vi ju aldrig kunnat vara ett par.
Även Cornelia och Ruben fungerar bra, han har fått en extra mamma/ polis haha <3
Men klart har det ibland kännts fel att vara så lycklig när jag vet att A varigt så ledsen...Men just nu känner jag inte att jag vill lägga mer energi på att bry mig om vad han tycker och känner eftersom han totalt blockat mig från allt och inte vill ha med mig att göra och då ska han givetvis slippa det!
Även fast jag absolut inte vill ha det så själv men det är inte jag som bestämmer....

Nä nu ska jag fortsätta njuta av dagen som hittils varigt väldigt fin. Och snart vaknar ju min lilla Uben<3


Kommentarer
Postat av: kusin ida

Så glad för din skull fina kusin :) <3

2009-12-14 @ 13:59:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0