JAG VILL HA MIN RUBEN!

Sa ju att när jag skrev nästa gång skulle ajg skriva bra saker, glada saker...Men nej..
Jag vaknar upp med snö utanför, riktigt mycket av det också och det ända jag kan tänka på är att Ruben tjatat jätte mycket om "nö" och "punka"...Men får ajg göra det med honom, NÄ!! Fan ibland är livet så jävla orättvist! Har gråtit i morse igen...Jag grät flera gånger igår och började dagen med att göra det igen...Det har gått en dag...en dag...
JAG VILL HA MIN RUBEN!!!

Men Johan gör mig lite glad i all ledsenhet..Detta medelande fick jag nyss:
God morgon. Gud vad jag är glad att du är min, jag är så kär i dig, älskar dig så mycket, tänker på dig alltid. Längtar att få komma hemoch pussa och krama dig. Du är det bästa som hänt mig efter Cornelia. Älskar dig.
Då blir man glad och varm! Så här är han min Johan <3

Igår kom Nicke ( cornelia ) förbi med sin mamma och storebror  efter dagis för hon ville säga hej till sin pappa :) Så glad jag blev att se henne...Hon gör en så glad den tjejen, vilken bonus att få ha henne också varannan vecka!

Nä nu ska jag ut med Saga sedan kommer mamma och hämtar mig för att åka hem till henne...
Annars ska jag sakna Ruben hela dagen, tänker inte på annat, det går inte!
Mamma älskar dig Ruben, du är min anledning till allt, mitt livs mening, min prins!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0