Ironiens dag...

Mamma och jag har precis varigt ute och gått en runda och nu sitter jag här ensam med mitt te och gör en massa ärenden :) Mamma är och solar och det ä en lyx som jag verkligen inte har råd med, även fast vissa tydligen tycker att man behöver sola...Hrm...
Igår började jag det nya jobbet men kännde inte att det passade mig just nu...Men jag har lite andra på G så det ska nog lösa sig hoppas jag...Ska söka ett till idag :)
Har sjukt svårt att skriva föresten för mitt ena pekfinger är inte så användbart sedan jag potatisskalade av en bit från den igår...Ops...Typiskt jag att göra det! Även mamma :)
Idag ska jag kanske ner på komvux för att prata skola och sedan till kommunen för att kanske få hjälp att hitta en lägenhet till mig och Uben. Andya vill sälja asap och då måste jag ha någonstans att bo annars får jag bo hemma hos Johan och vem fan vll det ;) Nä men det känns inte så kul att flytta hem där just nu...Har ju precis börjat bli alvar mellan oss...
Nä vi får se annars blir man kanske en bonde och får flytta till trelleborg och det hade ju varigt sådär roligt! Vill ju bo kvar i bubblan Vellinge! Vem vill inte det!
Shit vad mycket ironi det är när jag skrver nu hela tiden känner jag haha
Fast ärlgt s vill jag bara bo i Vellinge, vill inte att Ruben ska växa upp någon annan stans!
Nä nu ska jag kanske ta och gå igenom det härligaste kylskåpet ever och snaska i mig en massa mat för det är jag verkligen kick ass duktig på mohaha
Saknar dig min älskade Ruben, du är min ända anledning till allt!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Men det måste ju finnas en 1a att få nånstans =O Ring Vellingebostäder och skynda på dom.

Massor med kramar!

J

2009-12-03 @ 14:13:03
URL: http://thelifeofjtf.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0