Glider...

Ska hämta Ruben snart från dagis...Så skönt så jag slipper bara sitta..
Har krängt mat och godis sedan hälsat på Johan på jobbet och nu städat hemma hos honom lite..TRADIGT!

Igår var Ruben hemma från dagis så vi målade, lekte, fikade, var ute, busade, sov, åkte på ärenden, tittade på tomtar på Vellinge blomman m Stina, krängde mat hos mamma och pappa hah och sedan sov vi hemma hos Johan och Connie :) En bra dag helt enkelt!
Hittade en jätte fin tomtemössa på Vellinge blomman som han ska ha på fredag då dem ska ha lucia på dagis :) Ska bli så kul :) Hoppas bara Andy kan komma och titta på sin lilla kille också och kanske farmoroch farfar! Mamma ska iaf dit och kanske pappa :) Så klart!

Har fått världens inflamation på aset och vi ska åka till vanningen i morgon....Ska bli kul så alla ni som vill se en rudolf röv, ta en sväng dit haha...Jag skäms nog inte för något men jag vet många som säkert gör det åt mig om dem läser detta eller hur farmor haha!

Idag kanske det blir handla julgran med J och C annars hittar vi väl på något annat kul när C kommer hem från sin farmor..

Har egentligen mycket jag vill skriva och prata om men vet att jag inte kan..Riktigt sjukligt roliga saker och riktigt jävla as tråkiga saker!! Andra för att bara disskutera liksom...

Måste bara säga att jag fortfarande tänker jätte mycket på A...Inte för att jag är kär i honom eller något sådant uta för att jag faktiskt bryr mig så sjukt mycket om honom! Är det konstigt? Jag är bara så...Vill ju inget annat än att han ska må bra och jag vet att jag orsakat honom mycket smärta men jag hade liksom gjort detta förr eller senare ju...Jajja hoppas att vi kan ha det bra i framtiden för allas skull men framförallt för den viktigaste för oss båda, Ruben <3

Ha en bra dag...Här glider det bara på som vanligt..
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0