Chilla..nja..

Just nu är det lite frukost och malou...Ska faktiskt inte göra något speciellt idag..Bara kolla jobb, handla, tvätta det sista, måla naglar och bara chilla :) Sedan får jag ju hitta på något kul när jag hämtat Ruben!
Hade ju turan att få vara med honom i lördagskväll eftersom mamma och dem passade honom. Sedan sov han där eftersom jag inte var berädd på att jag skulle ha honom redan då så jag kunde städa och tvätta det sista om jag skulle göra..
Men på morgonen kom jag tillbaka så lekte vi massa sedan när han sov så tvättade jag och pappa bilen, välbehövligt kan jag lova! Johan kom förbi och lekte lite också :)
Sedan åt vi supergod mat som vanligt när man är hemma hos mamma och pappa! Mmm!
Fick sen fördelsedagspresent av kusinerna och Ida hade kickat as på simningen i helgen. Tre guld ett silver oh ett brons, super!
Sedan när kl blev 19 så sa vi hejdå till sis som just är på väg ut i skogen för att ha överlevnadsvecka...Lite avundsjuk är man ju men jag hoppas hon klarar det för hon kommer ju aldrig äta den där kaninen och så är hon lite krasslig...Jag hejjar och håller tummarna :)
Sedan åkte vi hem till Johan där Nicke också kommit hem och så var hans syster Malin m Anders och deras döttrar Melissa och Elin...Tog bra bilder igår men jag kan bara sätta in bilderna om jag tar ut internet så får göra det när jag är klar här.
Sedan nattade vi barnen när dem gick vid 20.30 och så somnade vi nästan i soffan även fast jag ville vara vaken och se den där Alpha dog på 4:an...
I morse har vi bara lekt med lego och sprungigt haha
Sedan var det dagis som väntade och där är det som det brukar sedan jag och A delade på oss...Han tycker det är jobbigt att lämnas! Men som A också skriver så berättar dem att han har kul när han är där och glömmer ganska snabbt att det var en sorglig lämning.
Nä nu ska jag ta en snus och bara lägga mig i soffan några sek utan att göra något...Omöjligt för mig hahah!
<3


Kommentarer
Postat av: Andreas

Haha jag blir lika chockad varje gång någon kommenterar det där inlägget, det är helt sjukt det håller jag med om, men jag glömmer att jag lagt ut det så jag tror folk menar mig först, så trodde du ville spy på mig.

2009-12-07 @ 11:26:39
URL: http://granis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0