Brittany...

Idag blev det vakna tidigt. Ska kl 10 på möte sedan ska jag göa en rassia på alla matbutiker haha...Ska lämna mitt CV till alla matbutiker i närheten så det kommer ta hela dagen så klart...
Men när jag kommer ner till tv:n ser jag att Brittany Murphy är död. Hon blev 32 år gammal och dog av hjärtstillestånd. Jätte sorgligt tycker jag för hon var verkligen en bra skådespelerska och hade alltid sånna härliga roller...Sedan var hon ju väldigt vacker!
R.I.P.


Pratade med Ruben igår:) Så underbart att höra hans röst! Jag ringde lite i åtta då han ska sova åtta. Han sa natti natti till mig, jojjan och tonnie ... Han var så söt när han sa " natti natti Tonnie" haha..
Tonni = Cornelia
Jojjan = Johan

Nä nu ska jag väl ta en snus till sedan ska jag väl äta, duscha och söka lite jobb innan mötet :)
Ha en trevlig dag!

Ruben, jag älskar dig över allt! Min prins och riddare <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0