Bara bra nu faktiskt...Något som inte stämmer tror jag...

Nu har det bara varigt bra hur många dagar som helst! Känns som att det snart kommer gå mycket fel för jag har det aldrig så bra för länge. Det är inte som jag vill vara negativ utan det är verkligen fakta!
Men tråkigt är att jag har bara fått kvällar på mitt jobb schema typ...Men jag har ett jobb så det är ju alltid bra :)
Jag kan säga så mycket som att förra veckan och denna fick jag sammanlagt 4 jobb erbjudanden och hur najs är det! Och det är det första intrycket varje gång som gett mig alla erbjudanden :) Det får en att känna sig bra vill jag lova!
Just nu har Andy och Ruben precis kommit hem från dagis som gick sådär idag. Men Ruben har verkigen inte varigt så lätt med dagis som jag trodde att han skulle vara. Att det var jobbigt idag var nog väldigt mycket för att det var många nya bran, både gamla och nya och även många nya fröknar. Men det är ju skönt att det är på södervång vi är för dem tar det verkigen i Rubens takt och stressar inte. Min stora finna lilla kille <3 Han är verkligen helt otroligt duktig, ooo ajg älskar dig min Ruben!
Jag var föresten också ute i fredags och jag hade så fruktansvärt roligt! Riktig övertänning :) Tack för den kvälle mina vänner!
Ja här kommer lite bilder blandat som jag lovat ett tag nu :) Enjoy!

      
Pott träning hos mormor & morfar.
Matstund men mycket gris, händer väldigt ofta :)
Natt stund med pappa i Båros <3
       
Traktor, sååå roligt! Kolla in hans murre haha, ser sjukt bonnig ut! Vellinge böss fore life mohaha.
Giraff, och apan bakom fönstret lekte med Ruben, jätte roligt var det. Eller kanske lekta han men Ola :)
Hemma hos mormor & morfar med Ola sin runt halsen :)
     
Bara sötfoton och när han vattnar jordgubbar bla hemma hos mormor & morfar och får vara naken, jippie!
     
I den mössan är han så lik sin pappa, lika snygga ;)
Min son är för jäkla underbar! Tack för honom!
<3

Kommentarer
Postat av: Stephanie

Åh fina fina Ruben!



Här är bloggen jag tyckte du skulle kika på: http://blogg.veckorevyn.com/tyras/



Sköt om dig sötnos så ses vi snart igen, kram!

2009-08-18 @ 11:26:08
URL: http://stephaniessecret.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0