Sjuk idag....

Sjuk idag, helt konstigt igår så kunde jag knappt resa mig från soffan för jag höll på att svimma och ville bara kräkas! Mår lite bättre nu men mår ändå dåligt och det är skit att inte vara på jobbet. Jag är liksom inte så bra på att baarf vara hemma! Kan ju inte leka med Uden heller för jag är helt matt...Kiss!
Men jag hoppas det blir bättre sen så ajg kan komma iväg i morgon och så jag kan vara lite rolig med Ruben sen! Min lilla älskling <3 Ni som inte sett honom på länge anar inte så stor han har blivit, han förstår nästan allt vi säger och han är så smart min lilla kille <3 Hur kan Jag ha skapat något så underbart! Tack gud för honom, jag är så tacksam att jag får vara hans mamma!
Nu ska jag försöka äta lite mat som Andy varigt så snäll att laga. Macaronilåda, mmmmm!
Ska bli jobbigt att prata med dem på jobb bara för det kommer nog bli lite gnäll på mig kan jag gissa för att ajg är kass. Men hade jag planerat det hade jag ringt tidigare liksom!
Idag åkte sis med militärbussen kl 7.50 från malmö till Halmstad där hon ska bli radarsoldat. Är så avundsjuk och hon kommer nog ha så sjukt ball!
Hoppas ni mår bättre än mig iaf!
<3


Kommentarer
Postat av: Ida Lindborg

krya på dig underbara kusin!<3

2009-08-04 @ 20:59:21
URL: http://minilindborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0