Nu är dem här!

Nu är jag hemma, kom hem igår...Skulle ju kommit hem samma dag men jag kunde inte stå upp för jag mådde så illa av att blivit nersövd. Mår  ganska så bra tycker jag. Det gör Väldigt ont men ondare gör att ajg inte kan hjälpa Ruben när han behöver mig!
Igår var jag hemma hos mamma och pappa hela dagen sedan jag kom hem. Passade på att handla en helikopter till Ruben som snurrar, låter och lyser. Den är ganska så stor och väldigt cool...Tyvär är den från 3 år och uppåt men han får leka med den med oss och då ska det ju gå bra :) Lite kompensation för att jag inte kan finnas där hela tiden :)
Kommer sova hemma hos mamma och pappa några dagar för att det inte går att sova brevid någon annan och för att ajg ska få vila ut.
Igår hade mamma och pappa värsta festen med bara deras gamla vänner och det var jätte roligt även om jag mådde lite kass. Jag har verkligen väldens bästa familj! Dem ställar Alltid upp och igår så fick syran tvätta mig och hjälpa mig med Ruben och det gör mamma, pappa och mathias också...Sedan så fort folk kommer över till dem så hör man hur mycket alla trivs och att dem är så underbara alltid...Folk älskar att vara hemma hos mina föräldrar och jag förstår dem verkligen! Så ska jag också vara som förälder!
Måste också tacka min fina farmor som körde mig till sjukhuset och satt där med mig innan jag skulle opereras och sedan var där när jag vaknade. Tack så hemst mycket för att du var så fin, det tyckte personalen där också :)
Dem var väldigt sköna tycker jag :)
Ska på åter besök på fredag...
Nu ska vi snart hem till Andys föräldrar och mysa lite. Ha en skön helg!
<3


Kommentarer
Postat av: lina

GRATTIS hoppas att allt är bra .. kan vi inte träffas snart?? jag är skyldig dig pengar desstom . pussssss

2009-08-30 @ 17:31:53
Postat av: Anonym





Skönt att allt har gått bra med operationen och att allt är bra med er

2009-09-10 @ 21:09:53
URL: http://frokengynning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0