Klydd

Just nu är Ruben på dagis själv för Andy lämnade honom där ensam för första gången en hel dag :) Har var så klart jätte ledsen som vanligt men det brukar ju gå över! Han ska sova där idag också är det tänkt så det ska bli spännande och se hur det ska gå..
Han fröken sa idag att dem har haft vissa barn som skrikigt ordentligt varja morgon i upp mot ett halvår! Urk det hoppas jag inte att Ruben gör för jag har sååå ont i magen just nu. Och nästa vecka måste han gå också för jag kan ju inte ta hand om honom även om jag är hemma :( Det är lite klydd nu för dem vill ju ha ett schema för hur Ruben ska hämtas så vi måste sätta oss ner men mamma och min bror också om dem kan hjälpa till nästa vecka. Jag kan ju inte hämta honom själv och då får han gå på dagis till kl 16.30 ca om Andy ska hämta men min bror slutar mycket tidigare varje dag så vi ska fråga om han har lust att hjälpa till lite. Dem kan ju vara här hemma... Ja det löser sig :)
Idag är det näst sista dagen på jobbet innan jag slutar på Annas :/ Är blandade känslor för jag trivdes verkligen där..Fast jag kommer nog trivas ännu bättre på Björns hoppas jag :)
Nä nu ska jag diska, äta och göra mig klar innan jobb!
Have a nica day! Och krya på dig Ellen!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0