Googla skönhet, sådär svårt...

Nu ska jag faktiskt ut och svira igen ;) Nä men jag ska faktiskt ut och ta en öl med Stina, Jossan och några andra. Mycket skoj ska det bli. Ruben är hemma hos mamma och pappa medan andy har match.
Men det är inte roligt attt gå ut, har tagit mig denna gången en h att göra mig i ordning så jag kan gå hemifrån lagom nöjd...BAjs, jag har tom drukigt lite vin för att jag ska släppa på mina krav. Har även varigt inne och googlat på korta frisyrer för jag inte visste j´vad jag skulle göra med mitt hår, är det inte bara så sorligt, jag ska bara inte gå ut, så är det. JAg är mamma och ska vara hemma med Ruben!
Men idag är ett undantag och jag ska ha jätte trevligt. Kanske kan få en bild på hur jag såg ut när jag lämnade hemma :)

Det gick helt ok för Ruben idag på dagis också, andy lämnade en hel halvtimme och han grät inte hela tiden iaf den lilla stackaren! Känns lite jobbigt men jag vet att när han kommit över den där lämningsfasen så kommer han vara svår att hämta! Min lilla älskling <3

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0