En bra dag på jobbet...Bara bra!

Idag har varigt en jätte bra dag påjobbet, har fått så jätte mycket komplimanger, ett jobberbjudande och en massa annat. Sedan får jag nog tack och lov behålla jobbet där :) Nu ska vi nog till Jennifer, Sierra och lillebror och leka i sandlådan :) Men jag är lute sugen på att åka in till stan och söka ett modell jobb som jag såg i tidnigen i söndags men jag får se...Är kl 16 så då hinner vi knappt leka...JAg får se.
Vill så gärna få tid att lägga ut bilder men jag bara glömmer det! Prioriterar annat...
Föresten Ruben började sin inskolning på dagiset igår och förutom att han är ganska så blyg så går det bra :) Han är ju sån fin den lilla ungen! Lyllos mig mohaha!
Ska skriva mer en annan dag, är så svårt när Ruben är vaken :)
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0