Njuta <3

Vilken härlig dag det är utomhus! Jag hoppas vi ska ut och leka lite sedan för det var verkligen underbart igår. Patricia jag och Mathias hade också jätte kul och Ruben hade ju självklart super kul :) Vi hade tävlingar i alla möjliga former bla och jag var så klart den ända som trillade riktigt ordentligt haha. Det kunde gått riktit illa, men nu gjorde det inte det :)
Sedan kom Andy och hämtade oss så åkte vi till Andys mor och far och åt middag, väldigt gått blev det.
 Och Ruben fick ett påskägg så klart! Det var ett par sommarskor, ett par kritor som man kan rita med när man badar som var för 3 år och uppåt så vi får se hur det blir det :) Sedan hade dem köpt bubblor som han kan blåsa, självklart när någon annan håller i det :)
Blev också en massa godis för min del, urk vad jag har svårt att låta bli det! Hoppas nu jag blir lite tjockare bara när jag ändå kränger! Har iaf gått upp nästan 5 kg sedan jag vägde som minst och det känns väldigt bra! Jag har ca 2 kg till att gå upp innan jag väger som jag gjorde innan jag blev med barn. Kanske inte låter så mycker men på min kropp ser man det.

Idag ska jag och Udis med mamma, pappa och Cicca till våra kusiner för att äta lite och bara umgås, mysigt! Och jag vet ju att Ida kommer tycka det är super att träffa Ruben igen!
Innan vi åker dit så hoppas jag att vi hinner leka lite utomhus, har en massa saker att göra idag innan bara. För eftersom ingen annan gör det så får man göra Allt själv! Blä!
Ska ju egentligen inte klaga, har ju min lilla Udit och det är underbart väder, och dan ska spenderas med familjen...VAd mer kan man önska?




Här får ni en massa härliga bilder att frossa i :)
Cicca har ännu fler men dem får ni se en annan gång.
<3



 


Kommentarer
Postat av: M.a.D.D.i.X - Ung Mamma & Gravid

Goa dig! Mysig dag ni verkar ha haft! Yes, jag älskar att leka med designen! Underbart och man får vara kreativ, som jag älskar =)



Händer i morgon då?



v

2009-04-10 @ 19:58:52
URL: http://madelene1986.blogg.se/
Postat av: M.a.D.D.i.X - Ung Mamma & Gravid

Goa dig! Mysig dag ni verkar ha haft! Yes, jag älskar att leka med designen! Underbart och man får vara kreativ, som jag älskar =)



Händer i morgon då?



DESIGNAUKTION PÅGÅR - NU 21 KR

2009-04-10 @ 19:58:58
URL: http://madelene1986.blogg.se/
Postat av: ´ Teutaa

Hejsan, vem har snyggast läppar ?? .. rösta på en kändis av 8 .. tävlingen finns på min blogg.. ha de bra puss å kram <33

2009-04-11 @ 19:20:19
URL: http://tettusshee.blogg.se/
Postat av: Gynning

Massa fina bilder Babe!!

2009-04-14 @ 09:31:23
URL: http://frokengynning.blogg.se/
Postat av: Ida Lindborg

underbara kusiner!

Dina unge är så fiin! Och ja det är lika kul att träffa Ruben varje gång, när jag/ni åker hem så längtar jag tills nästa gång jag träffar er!

Puss<3

2009-04-14 @ 14:42:21
URL: http://minilindborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0