Vill köpa...

Nu sitter jag i soffan hos mamma med en sovande Udis i knät :) Han somnade när jag dansade med honom till slutsången på "Rädda Willy" filmen. Eftersom jag skriver med bara en hand så blir det inte en lika lång uppsats som igår:)
Snart när Ruben vaknat och vi har fikat så ska vi ut och leka på en lekplats som är jätte stor och fin. Tog med hans bilar som han fick när han fyllde 1 av mamma och pappa som han ska ha i sandlådan. Men jag har lite saker som jag måste handla till honom som:
En sits till min cyckel så han kan åka med mig, en hjälm så klart, ett sätt med matlagningsprylar och matsaker för han älskar att laga mat och bjuda sina gosedjur :) underbara unge!
Sedan en spann och spade till sandlådan, ett måste! Kan han få i påskpresent :)
Något som jag också gärna vill ha till honom också är en såndär kärra eller så...Kan inte riktigt beskriva :)

Ha en trevlig dag!
<3
 

Kommentarer
Postat av: M.a.D.D.i.X - Ung Mamma & Gravid

Mysigt med rädda willy! Såg också det idag :D Loves it! Gör ni i påsk då?

2009-04-09 @ 21:39:45
URL: http://madelene1986.blogg.se/
Postat av: M.a.D.D.i.X - Ung Mamma & Gravid

Mysigt med rädda willy! Såg också det idag :D Loves it! Gör ni i påsk då?

Designauktion PÅGÅR! Just nu 21 kr!

2009-04-09 @ 21:39:52
URL: http://madelene1986.blogg.se/
Postat av: Gynning

Glad Påsk Babe!!

Jag har en sådan barnstol som jag precis tog av på min cykel om du vill låna. Puss

2009-04-10 @ 10:21:53
URL: http://frokengynning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0