Trosor och godis :)

Jag sitter just nu och planerar och planerar men det går inte alltid som man vill...
Jajja jag skrev ju inte igår men då hände inget jätte speciellt heller, eller jo egentligen vi fick våra påskägg från mamma pappa och ett från mormor :)
Jag fick godis och trosor från mormor, godis, trosor och leggings från mamma och pappa. Andy fick godis från mamma och pappa och Ruben fick Russin haha och en bok :)
Så nu kommer han väl alltid springa in till Ciccas rum under filten där ägget låg och leta haha. Tack ¨så mycket iaf <3
Annars hade jag tänkt hjälpa dem lite men det blev inte så mycket av det för Andy var hemma för han var dålig så jag fick ju springa efter min son :) Jag förstår inte att folk undrar farför jag är så smal och om ni gör det så ska ni se mig en dag med Ruben, man sitter inte stilla i 5 min! Han är min son haha...Ett annat bevis på att han är otroligt lik mig är att han klättrade på mammas och pappas staket igår så högt det gick, usch så obehagligt men jajja...:)
Idag hade jag tänkt ringa Jennifer och hitta på något med dem men det blev ändrade planer...Kan inte säga vad dock..
Så idag har det bara planerats en massa och så har Andy och Ruben handlat och nu står maten på spisen. Ska också träna kl 20 och det ska verkligen bli sååå skönt! Har fått en del nya övningar tydligen så det är ju extra kul. Missade ju förra gången pga att jag var krasslig.
I morgon är det då dags för MAS..Jag är väldigt pirrig i magen över det så klart men jag har lite bestämt mig för att det kommer gå dåligt så vi får se...JAg har liksom inte så mycket tur eller så, förutom med Ruben så klart, det bästa "misstaget" jag någonsin gjort! Haha det är verkligen sjukt hur man kan älska en annan människa!
Jajja tänkte skriva lite annat en bara babbel idag om våran vardag men Ruben tycker inte det är roligt att jag sitter vid datorn så jag får väl pysa.
Tänkte föresten heromdagen att anledningen till att ajg skaffade blogg från början var för att Ruben skulle kunna se på denna sedan och se hur våran vardag var och hur han var när han var mindre. Men den har blivit lika mycket min dagbok som för hans. Jag skriver ändå väldigt mycket om mig själv och mina tankar men det är nog bra också...För Andy gillar inte jätte mycket att lyssna på allt som händer mig och då kan jag tala om det här i stället :)
Jajja nu ska jag vara med bebis...
Håll nu tummarna för mig i morgon och hoppas på det bästa! Så kommer jag så klart berätta här hur det gått!
<3

Kommentarer
Postat av: Therese

Jag håller tummarna så hår jag kan för dig! =) Så får du hålla för mig. =) ska skriva kontrakt på lägenheten imorgon. vi har fått den såld. Hoppas allt går bra gumman. vi får träffas snart! Puss <3<3

2009-04-14 @ 19:29:36
URL: http://tinkibell.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0