Uppstats!

Ja nu har folk varigt på mig att det är dags för ett nytt inlägg och det är verkligen på tiden. Så här dålig på att skriva har jag inte varigt någon gång under min lilla blogg historia :) Men det ska bli bättring för det är verkligen svårt att sitta och komma ihåg sakerna som har hänt och jag har verkligen tänkt ofta att " dettta ska jag skriva i bloggen...."
Nä så ska vi börja emd i måndags då!
Det var ju så klart simsim som vanligt och då hade vi upphöjd basäng vilket verkligen inte gick hem hos Rubis. Han vill ju så klart inte vara hos mig utan springa runt själv så jag hade verkligen ett tufft jobb med att försöka få honom att förstå att jag inte kunde släppa honom för så åkte han under vatten...Hahah han är en liten tuffing där i vattnet den där lilla Rubisen :)
Cicca var med och fotade lite så hon får sända över bilderna. Hon har faktsikt en massa bilder på hennes kamera som hon får skicka banne mig!
Sedan när vi kom hem så sov han så klart men när han vaknade var han inte sig själv och senare på kvällen var han rätt varm och hade nog lite feber, intemycket men lite så på natten fick han lite alvedon så han skulle få sova sedan fick han inget mer och febern varade inte så länge dan efter....Så Andy tror att det är tänderna och det har han säkert rätt i, han brukar märka när det är så..
Jag har okcså varit lite småkrasslig sedan i söndags men inget farligt eller så...Mest näsan vilket iofs är jobbigt för jag andas bara med näsan typ! Jag blir också Väldigt lätt beroende av nässprey så därför undviker jag gärna det..

I tisdags hände inget speciellt. Jag var lite extra kass den dagen och kännde verkligen ingen ork så någon gympa blev det inte. Men jag var ju tvungen att göra något så lite småstädning blev det ju så klart haha och sedan gick vi och handlade.
Sedan eftersom det inte var någon gympa så gick jag tidigare hem till Folke som ajg brukar varje tisdag innan gympan. Men jag stannade i nästan 2 h för vi kollade fotoalbum :) Väldigt fint med gamla foton och han tycker verkligen om att berätta en massa om hans och Gullans tid tillsammans...Jag lyssnar också gärna och jag märkar att ahn tycker det är skönt nät jag kommer över och han mår bara bättre och bättre tycker jag! Klart att det fortfarande sitter i men....Det kommer det nog alltid göra och speciellt så länge han bor kvar...

Jajja idag så har det verkligen varigt full rulle. Jag har diskat, städat ugnen, lagat mat, varigt ute och gungat med Ruben, fikat med Cicca...Sedan ringde Cicca vid lite över 7 och frågade om vi skulle ut och åka lite ruller och gärna det, jag älskar det och gör det verkligen så fort jag får möjlighet! Så vi la ner Ruben i vagnen efter vi gett honom sin natt gröt och hoppades på att han skulle somna, men icke! Jag åkte där i början och tänkte att detta gillar han verkligen och att vi skulle göra dettta varje fin kväll....Näää tyckte Ruben och blev jätte ledsen så jag och Cicca fortsatte och hoppades att vi skulle möta Andy som var på väg hem från träningen men inte det geller inte så kom jag på att Elina ju bor nära så vi ringde henne och hon var hemma så vi åkte dit :) Alltid kul att träffa henne och Sara fick vi se en liten bit av åsså.
Vi tittade på hästar också vilket skönt nog resulterade i att Ruben nog aldråg kommer börja rida mohaha...Så dem pengarna slipper vi punga ut med haha...Nä men Robin ( Elinas häst) var väldigt gullig och gärna ville hälsa och pussa på Ruben men det tyckte Rubis var lite tidigt och blev väldigt rädd men så kom kissen och då var det bra haha..
Vi gick in en stund till Elina sen för det blev kallt där Cicca träffade Elinas bror som gick i samma klass som henne och honom hade ingen av oss sett på väldigt länge så det var trevligt! Och Elinas lilla syster är sååååå söt!
Jajja Ruben gick iaf runt där och rotade i bland deras saker ( han skäms inte han hahaha) och det slutade med att vi med oss hem fick en liten hamster som sjunger "happy birthday to you" hahaha...Så tack för den Julia!

Så nu ska jag också sova för Rubisen somnade så klart pappa kom och vi satte honom i bilen..Stackaren, men han hade nog kul ändå :)

I morgon ska vi väl till mamma som vanligt för det är påsklov på babycafét och sedan på kvällen ska vi hem till Andys föräldrar.
'
Sov gott så hoppas jag att jag skriver i morgon och att ajg har en massa fina bilder att dela med mig av! :)
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0