Bra med Frasse!

Ja idag har vi varit iväg med Frasse och dem tvättade bara såret på hans tass och så ska han gå på en antibiotika kur och så får han smärtstillande...Ganska bra tyckte jag så det inte var något värre. Men det kommer bli jobbigt för dem där hemma för han ska gå inne hela tiden...Och så måste ajg säga hur duktig han var! Förutom när han bet Cicca så hårt att hon ska till vårdcentralen i morgon, handen börjar svullna lite... Berättar så klart hur det går!
Annars idag har jag faktiskt varigt på massage :) Lycklig jag blev när mamma frågade om jag ville gå! Och jätte skönt var det :)

Det blev inget skrivande igår för ajg var helt slut. Är jag iofs nu med för jag får inte sova på mornarna som jag har fått innan för det har varit så mycket med mor o fars present, sedan Frasse osv.. Men ja man får väl sova när man är död...

I morgon ska vi inte gör något speciellt, ska väl bara ha roligt tror jag förutom att ajg ska ringa arbetsförmedlingen..
Vi ska ju också till minisim. Det är nä,ligen så här att Caroline (faster till mig och Rubens simsim lärare) inte tycker att Ruben passar på babysim längre för han kan inte utvecklas där som han vill så vi sak gå och prova vad han tycker i morgon :) Mamma är ju lycklig för då får hon äntligen följa med någon gång när Ruben simmar :)

Jajja  nu ska jag iaf få sova lite :) Ta hand om varandra!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0