<3Frasse<3 Och en massa annan kärlek!

Anledningen till att jag inte skrev igår är att det var fruktansvärt mycket att fixa med mammaas och pappas present för att det skulle bli alldeles perfekt! Det slutade med att jag och Cicca åt kl 22...Men potatis gratängen med skinksteak och tomatsås var god ändå :)
När vi hämtade dem i Trelle så satt dem med ett gäng trevliga typer och var rätt glada allihopa. Dem tog varndras nr så dem hade någ väldigt trevligt tillsammans. Sedan när dem kom hem hade vi handlat en massa frukt, tänt ljus, handlat sån god noguat som dem gillar, fixat filmen Australia och verkligen gjort det helt underbart mysigt för dem. I morse sedan hade vi fixat gått härligt pålägg och mer rukt och bullar till frukost. Dem gillade verkligen denna presenten och jag vet attd em verkligen uppskattar allt jobb vi lagt ner på detta, därför är det ännu roligare att göra sånt för dem. Fina mamma och pappa! <3
Idag har vi spenderat hemma hos mamma och pappa fast mamma har jobbat. Andy har hjälpt pappa och farfar med trallen och jag, sis och Ruben har lekt ute precis hela dagen, underbart! Snart ska han bada villket verkligen behövs trots att vi badade igår och ska på simsim i morgon. Snart ska vi äta grillat med potatisgratäng och sedan ska vi äta godis så klart!
Måste ju också berätta att vi köpte en cyckelsits och en hjälm till min lilla kille för att vis ka kunna cykla :) Men det var inte lika kul att ta på hjälmen idag som igår så ci får se hur det går haha.
I morgon ska vi på simsim så klart men sis och bror ska till djursjukuset för att våran älskade lilla Frasse har skadat tassen väldigt illa och jag är jätte rädd att det är riktigt alvarligt. Egentligen vill ajg ffölja med dem dit men jag kan inte glömma att Ruben faktiiskt inte förstår vad som händer...
Måste berätta att A kan vara en ganska stor bajs ibland och det är jobbigt att han är så sjkt ego som han är! Igår började vi bråka och jag blev utskälld för att jag inte frågade honom om vilka tider han skulle vara borta när jag sagt att vi skulle göra saker. han skulle så klart inte meddela själv utan jag ska verkligen fråga ut honom...Men iaf så fick han dåligt samvete för idag så städade han verkligen lägenheten jätte noga! Haha ganska så skönt att han känner saker ibland!
Jajja nu ska jag titta på Gossip Girl...Ha ett härligt slut på veckan för min dag har verkligen varigt varm av både kärlek och sol!
Hjälp mig hålla tummarna för min älskade katt i morgon! <3<3<3


Kommentarer
Postat av: kusin ida

Jag håller tummarna ! <3<3

2009-04-27 @ 12:50:12
URL: http://minilindborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0