Underbar dag verkligen!

Jag har nu setat och försökt få upp dagens och onsdagens bilder men det går inte....Lite små störigt!
Men dagen har varigt sååå väldigt mysigt! Vi var ju iväg till bokskogen och det var verkligen en perfekt dag att vara där på! Vi gick och som jag sa var både jag och Ruben jätte lyckliga där haha...Men vi var verkligen inte ensamma om det för alla var på toppen humör och sprang omkring och lekte :) Vi var i kojjor, kastade med en massa löv, hämtade pinnar och vi fikade på en helt fantastisk plats mitt i solen. Det blev mackor, kaffe. frukt och en kladdkaka som Andy bakat i morse :) Väldigt uppskattat av alla märktes det.
Så verkligen en toppen dag detta. Detta har avslutats med lite fixning här hemma så köket är klart efter att ha bott här i snart 2 år haha. Men som sagt det kommer bilde när denna ....... datan fungerar som den ska!
Sedan åt vi härliga bakpotatisar med en kall härlig sås och räkor som jag skalat...Mmmm. Inget vräk än så länge iaf men man får ju unna sig nyttigt ibland :)
Nu ska jag fortsätta kolla på Robinsson :) Trevlig kväll!
<3

Kommentarer
Postat av: Joacim

Hi all, eftersom du e den enda jag känner som gillar Kings Of Leon, så måste jag faktiskt rekommendera deras nya singel Frontier City, som inte finns med på några album, det är ett bonusspår på en limited edition av deras nyaste album...Hoppas allt e bra annars

2009-04-18 @ 23:40:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0