Tvi...

Usch, nu känner jag verkligen att jag mår dåligt av all dålig mat...Eller jag hoppas attd et är de iaf. Fast andra saker spelar nog in, Rubens dåliga humör, inget jobb, inga pengar, räkningarna närmar sig, inga tatueringar och Andy...Vill inte kräka av mig här så skit samma men det är kämpigt just nu av någon/några anledningar.

Just nu är jag ensam för Andy och Ruben har gått hem till MoF för att han ska hjälpa pappa bygga trallen idag. Han är Mycket själviskt den där Andy så han måste tycka det är kul att bygga trall för han frågar pappa hela tiden om han kan hjälpa osv. Ganska kul att se faktiskt :) Men han gillar pappa det vet jag, det gör Alla.
Har precis varit och solat med sis för det var halva priset och så kanske jag skulle bli lite gladare men i stället så har jag bränt mig i ansiktet för jag provade de starkaste solariet haha. Men detta var sista solningen nånsin för min del för jag är helt vitprickig över hela ryggen och det är ett tecken på att man ska lägga av!
Kusin Ida kommer också dit och vi ska även klippa Andys hår idag, det behövs verkligen!
Så vi får se hur sent det blir där idag...
Tror inte det var något annat som hänt idag...Jo föresten inte till att glömma tacka sis för hjälpen innan!<3 Ha en toppen dag!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0