Tack..

Tack så mycket för alla lyckoönskningar mina fina vänner! Jag ska kämpa som attan :) Och jag ska försöka med den där olivoljan men tvi...Haha.
Jag skrev inte igår för det var min fina pappas födelsedag igår:) Grattis pappa <3
Men anledningen till att jag inte skrev var bara för att jag behövde fixa lite med pappas Och mammas present i sista sekunden. Mamma fyller år den 11 maj men jag hade hittat väldens bästa present till dem båda så hon fick sin lite tidigare :)
Det var en vinprovning på ett ställe i Trelleborg och sedan en tre rätters på de :) Sedan kommer dem hem till en liten överraskning och på morgonen när dem vaknar så har vi ordnat med en riktigt lyxig och god frukost :) Mamma skulle jobba den dagen men tack vare hjälp från Sussie, tack så jätte jätte mycket, så tar Jenny mammas sista tre h, tack Jenny! Det var nära att det inte blev något men tack vara dem så :)
Det är nu lördagen den 25 som det är och jag är så sjuuuklit nöjd med vad vi fixat haha...Kommer gotta mig i detta hur länge som helst haha.
Hela presenten fick dem i en vinpåse med ett australieskt vin, en vinlista med an massa australienska viner(vinprovningen är med austarlienska viner ) ett schema för dagen, en menu för vad dem ska få äta på middagen, en notis bok så dem kan skriva upp viner dem vill köpa både på provningen och hemma och så ett grattiskort så klart :) fasiken va nöjd jag är!! Dem är ju verkligen såå värda detta!

Gynning ringde igår också så hon kom förbi och handlade med mig och var ute och gungade med Ruben:) Jätte mysigt!

Ja idag har vi bara städat undan lite än så länga annars ska vi nog bara ha en mysfredag. Fast vi ska också få klart luckorna och lådorna idag! Sååå skönt :) Då ska jag fota köket så ni får se hur gulligt det är :)

Nu ska jag in i duschen för jag tänkte gå till biblioteket för att låna en bok om hur man är mer ekonomisk eller liknande...Är vi iofs redan men det är kanske något vi glömt :)

Ha en trevlig dag mina vänner för det är ju underbart väder igen :)
<3

Kommentarer
Postat av: Gynning

Babe!!!!!!!!!!

Andreas dricker något för att gå upp i vikt, typ 1200 kcal på en drink, kanske något för dig?

2009-04-17 @ 14:34:29
URL: http://frokengynning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0