Sug ......!

Idag började morgonen med att rubis vaknade 5 eftersom han hurra! somnade kl 20 igår :) Så vi åt frukost och hade det mysigt, men jag blev så himla trött eftersom jag inte sovigt ordentligt på länge så jag frågade A om jag kunde sova en liten stund innan 8 då jag skulle ringa vårdcenralen för sis räkning. Efter många om och men så fick jag det och lyckades få sova i 30 min. Sen gick ajg upp och då gick Ruben runt mina ben hela tiden och var ledsen så efter ett ta så sa jag till A om han inte kunda ta honom så jag kunde få ringa, men icke då då skulle han till skolan. Han brukar vanligtvis gå upp kl 8.30 och vara iväg vid 8.40 och nu var kl 8.15...Så han tog sina saker och sa " men för fan jag vill ju komma i tid någon gång"....NICE!!
Så idag är nog A på ett jävla humör men så otrevlig har han varigt nu ett tag!...Jajja just idag A så suger du .....!
Haha nu har jag kanske avreagerat mig! Nu ska jag bara ha en underbar dag ensam med min son som är min lilla ängel! Och kanske ta ahnd om stackars lilla syster :)
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0