Spännande läsning!...Nyfikna?

Läkaren sa: Att man måste ha BMI över 19 (har just nu 18.5) inte ha någon submammafåra (eller hur det stavas) och det är inte vi som bestämt det utan det är regler som vi måste följa. Och det är ca 2 eller 3 sådana operationer som görs varje år så det är verkligen ingen vanlig operation och det är inte vanligt att man uppfyller kraven.
Jag visade mina bröst och då skrattade han till lite smått och sa "ja du får en operation"!
JIPPI!!!
Asså när jag satt i väntrummet så skakade jag som ett asplöv hela tiden och var nära till att verkligen stortjuta säkert tio gr innan det blev min tur. När jag gick där ifrån hann jag inte mer än till hissen innan det brast. Jag bara grät och grät! Tack!!!!
Nu är det inte så lätt att det bara blir av utan jag måste gå upp tre kilo till och det är inte så lätt som det låter! Inte för mig iaf...Doktorns råd var att rör dig inte och ät en massa så idag påvägen hem så blev det BK haha. Jag behöver bara äta det ett tag och sedan åka på ett möte till så dem kan se att jag vägen tre kilo till vilket blir 57,5 minst.
Jag ska så klart göra vad jag kan men det blir ju inga rattar till somaren iaf så då blir det tröja denna sommaren men nästa så har jag för hoppningsvis fått dem...
Jajja just nu är jag ganska så lycklig :)
Jajja tack för allt stöd från mamma, pappa och Cicca..Även mina vänner så klart :) Ni vet ju villka ni är ju! Och Ruben min stjärna utan dig är ju livet ingenting så du är min största lycka med eller utan boppar! :) Jag älskar dig min underbara unge! <3
Hoppas eran dag är nästan lika bra som min iaf :)
<3


Kommentarer
Postat av: sophie

Grattis Grattis! o lycka till med viktuppgången =) kram

2009-04-15 @ 18:19:55
URL: http://ssoooffii.blogg.se/
Postat av: Gynning

Gud vad kul babe!!

JAG VILL OCKSÅ JU, Snyft.



Ska vi träffas imorgon? Puss

2009-04-15 @ 21:09:04
URL: http://frokengynning.blogg.se/
Postat av: Krullan

GRATTIS gumman! Herregud. så underbart. Se nu till att äta hela tiden, bara stoppa i dig!!!!!! PUSS

2009-04-16 @ 19:14:53
URL: http://krullan.blogg.se/
Postat av: Gynning

Gumman vi får ha mysdagar lite oftare tycker jag

2009-04-16 @ 19:32:32
Postat av: Sara

GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Gud vad kul för dig :D Puss!

2009-04-16 @ 19:35:16
URL: http://aelvasmamma.blogg.se/
Postat av: Lina

Grattis..

Ta 1-2 matskedar oliv olja varje morgon och kväll. min bror gjorde d när han skulle bygga muskler..

puss

2009-04-17 @ 08:54:54
URL: http://linisfranovan.blogg.se/
Postat av: Emma Hallström

Wwieeehoo, Grattis så mycket!!! ät nu en massa glass och kakor så du går upp 3 löjliga kilon! Detta är du värd!

Ska vi ses en dag snart? Linnea viskade till mig att hon ville leka med Ruben!

Kramar!

2009-04-17 @ 23:24:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0