Skogen, jippi!

Ja nu sitter jag as mätt som vanligt numera haha och väntar på att alla ska komma och att Ruben ska äta klart för vi ska Äntligen till bokskogen :) Mamma, Cicca, Chrisse, Stina och Ahlman ska me. Kommer bli väldigt mysigt tror jag och jag vet iaf två som kommer älska det haha!Mor och son :)
Igår åkte vi faktiskt och kollade på när Andys lagkamrater spalade match, han var inte med för han har varigt krasslig och inte tränat på hela veckan...Men det var trevligt och sitta ute sådär på kvällen och Ruben sprang runt och lekte en massa. Tur hade jag och Andy att Rubens farmor och farfar var där och sprang efter honom:)
Sedan när vi kom hem så träffade vi Therese och David på parkeringen som kom upp en stund till oss, alltid skönt att ha folk över...Ännu skönare är det att bara kunna vara till sammans om ni fattar vad jag menar!
Ruben ville bara inte somna om efter att han somnat i bilen på vägen hem...Var ju tvungen att väcka honom för pyjamas, gröt, ny blöja och borsta tänderna! Men tillslut så :)
Nu är det skogen som gäller! Jippi!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0