Massa musik!

Nu är det tredje gången jag kör Creeds låt My sacrifice på ipoden på allra högsta volym...Behöver det när jag har ett sånt här trött sammanbrott, då är det Creed, Linkinpark och liknande musik som gäller. Jag har så mycket i huvudet hela tiden så ibland blir det kortslutning! Blir det väl för alla men detta är iaf min medicin mot det!
Annan bra musik som alltid går att lyssna på är Cat Stevens och Dire Strates,Johnossi, Jason Mraz, Counting Crows, Daniel Lemma, Lisa Ekdhal och så klart reggae.
Annars gillar jag just nu Kings Of Leon och ni kan väl inte missat att höra deras låt Sex On Fire som gått någon gång på radion, man liksom stannar upp när den spelas. Deras andra låtar är också bra :) JAg trodde det var ett nytt band med Bollan har lyssnat på dem i 5 år nu sa han...Gissa vad jag har att ta igen. Men han sa också att dem spelar på Hultsfred så jag kan väl hoppas att jag fårr jobb snart så jag kan åka dit äntligen för första gången. Det finns fler bra band som spelar där som jag gärna kollar på som, The Killers, The Sounds bla...Jajja vi får väl se hur det blir med det, tror ju inte det blir av :(
Börjar verkligen känna av att vi inte har några pengar! Jag känner nu att jag vill hitta på en massa saker i sommar men som det är just nu kan vi inte göra något alls och sedan är det ju Alla mina tatueringar som lockar....Jajja jag får kämpa på och leta :)
Idag har vi varit på simsim som vanligt efter uppehållet förra veckan och idag var det Andy som badade med Ruben. Även Mathias var med så han hade super roligt. Han älskar ju det verkligen!
En tjej so vi brukar träffa hos mina kusiner var där med hennes nyadopterade lilla bebis son på två månader. Hans mamma vet dem iaf är från Somalia så han är helt svart. Såååå jäkla söt är han och helt krullig med bamse läppar och superfina ögon! Jag är förälskad haha...Nä men han var verkligen så söt. Grattis till henne och hennes man som äntligen har fått deras efterlängtade bebis!
Nu ska jag äta fläskpannkaka mmmmm.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0