Jobb iaf...

Hemma igen efter en dag hemma hos mamma. Blev inget babycafé idag för att Ruben varigt på så dåligt humör att jag tyckte att han behövde sova...Så vi gick hem till mamma när han hade vaknat :) Där hemma lekte vi som vanligt och så var vi ute i trädgården och pulade lite :) Skönt att vara ute men ännu skönare att vara ute och göra något. Efter vi ätit fika så gick vi hem och lekte lite med en pappa och hans barn på en lekplats på vägen. Men Ruben som vanligt tittar bara med stor förundran på de större barnen men till de små barnen så vinkar han...Han har lärt sig att de stora barnen aldrig vinkar tillbaka :/
Nu ska jag kanske diska undan lite medan han sover liten stund och sedan ska vi äta :)
A ska på träning idag så det blir mamma och Ibis mys ikväll...Fast nu när jag känner efter ska jag nog lägga mig i stället haha..
Får ju inte glömma att nämna att som en överraskning för alla så frågade min gamla chef om hon kunde skicka mitt sommarschema med mammas eller om hon skulle skicka den hem till mig...Jag har ju varigt där och frågat om jag kan få något medans jag letar efter nytt men har bara blivigt skickad emellan alla så jag har ju inte väntat mig något så från ingen stans utan att ha nämt något så har jag fått tider. Ska bli spännande hur mycket jag får, får hem pappaerna i morgon...Snopen man blev iaf! Men pengar är pengar! :b
Have a nice day!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0