Ingen Ubis dag idag!

Snart är det träning för sista gången på länge ser det ut som. Jag ska ju gå upp i vikt och så...Jajja fick iaf höra idag av sis att jag hade ett större arsle :) Så det är bara hoppas att hon menar det och inte bara säger det för att ja ska bli glad...
Idag har inte Ruben varigt på det bästa humöret kan jag säga! Jag packade ihop oss för att gå till arbetsförmedlingen för att lägga in mig i deras system för att fixa jobb själv går ju inte skitbra om man säger så. Och jag tänkte att det går väl jätte bra, men icke sa nicke! Han sprang omkring som en toka över hela våningen och jag efter samtidigt som jag skulle skriva in mig så jag ringde bror i all panik. Han kom direkt och hjälpte mig, super tack. Så nu är jag inskriven där och hoppas ju nu att det ska ge något.
Sedan gick vi till Toppen för att handla lite men där inne bara skrek han som en galning. Mathias fick gå ut med honom som han höll på sedan gick vi och gungade lite och då var det ändå rätt ok. Cicca kom efter en stund för hon skulle tvätta av sminket innan hon skulle sola och då blev han ju glad. Det ändrades lika snabbt när vi sa imot honom om någon lite grej...Sedan tappade jag tålamodet så jag har bara gjort allt han velat för jag inte orkat tjafsa. Mamma kom också innom en kortis, lika så pappa :) Hela familjen var över idag och inte bara min utan Andys också. Dem var över för att fixa lite till oss så mycket familj idag :) Och det gillar vi!
Nä som sagt snart träning men innan ska jag så klart inom Folke och kanske kolla min mejl och söka lite jobb :)
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0