Gott och blandat

Till att börja med, den var verkligen bra Bollan! Jag lyssnade på den innan, så fortsätt ge mig tips :) Hinner inte tänka på sådant själv haha...
Ja idag har varigt en mysig dag hemma hos mor och far. Vi var ute och gungade lite med min farmor som också var där och så hade Andy lagat en gryta som vi tog med oss...Jätte god! Kännde att vi var tvungna att bjuda lite mat på mor och far för vi äter äbdå där ganska så ofta :)
Men tyvär kan jag inte äta så mycket som jag vill för jag mår illa precis hela tiden bara för att ajg äter så mycket hela tiden. Sedan har maten blivit ett tvång eftersom jag ska gå upp, det är liksom inget jag längtar till längre och det har inte gått speciellt långt tid. Anledningarna till att jag har svårt att gå upp är många, jag har super bra matsmältning, kan inte sitta still av mig själv plus att jag är mamma till Ruben Ruud :) Sedan älskar jag verkligen nyttig mat eller som Stina säger gillar jag inte stabbig mat.
Jajja just nu är det den där Filip och Fredrik grejjen på tv och Marlyn Manson eller hur det stavas är ju inte så ful egentligen om man tittar nära...
Hur är det med Ruben då, jo det är bara bra...Det går upp och ner med humöret hela dagarna, men har mår så klart jätte bra alltid när han är ute. Tålamodet är som mitt, illa! Men han förstår jätte mycket, i princip allt jag säger till honom förstår han även om han skiter i det haha...Han skakar på huvudet som nej och gör även ett ljud till och likadant till ja så nicckar han och gör ett ja-ljud :)
Nä han gör en lycklig den där ungen! Usch en bättre kille en så kan man inte önska sig! Älskar dig stjärnstopps min älskade Udit!
Jag borde sova nu men var tvungen att kränga lite Marabou ; /
Får fortfarande inte upp bilderna :( Men jag får fixa det hemma hos Cicca eller nått. Tack förseten sis för att du hjälpte mig idag med sy kisset!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0