Äntligen haha

Nu kommer äntligen ett nytt inlägg :) Jag skrev i Tisdags eller när det ar men så raderades det också som det gör bland och då sket jag i det och så har jag gjort nu några dagar. Jag har varigt helt deprimaread för ajg slutat äta sött, äntligen! Men nu ä detbra tycker jag fast jag fortfarande är helt trött på något sättt, känner liksom inte mig helt hundra men det r liksom inte som jag håller på att bli sjuk...Ah strnt samma inte kul med tråkigheter!
I tisdags var det ju tränng iaf och det var jätte skönt som vanligt! Men tyvärr ingen träningsvärk denna gången heller :( I onsdags så gjorde vi inget spec, Cicca kom över och lekte lite så gick vi en runda och gungade en massa och handlade lite till henne.
Idag gick vi faktiskt till babycafét för mamma påminde mig att det är bra för Ruben att träffa andra barn och eftersom han inte går på dagis så är det bara cafét! Extra roligt var det idag också för pappa var med och då är det ju bara roligare :)
Nu är vi hemma hos mamma, jag sitter här, Andy pluggar där uppe, Ruben sover och mamma springer runt och pular lite:) Snart kommer min barndomskompis Melissa hit en sväng och det är ju alltid kul!
Andy var ute innan och slipade färdigt luckan och två lådor och sedan ska vi bara måla dem så är dem klara! Äntligen, verkligen jätte skönt ska det bli så Ruben inte kommer åt sopor och farliga rengöringsmedel..Han gör det iofs inte nu heller eftersom vi alltid är med honom och har koll men så slippe vi springa efter honom hela tiden :)
Jajja nu ska jag se om jag kan assistera min mr med något!
Gå ut idag om ni inte redan gjort det för det är såååå skönt ute!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0