SOVA!

Nu sitter jag och Ruben hemma hos mormor och morfar och tittar på Dobidoo, super kul tycker jag :) Det finns inget bättre än sånna här fredagar...Usch vad jag är annerlunda jämfört med mina kompisar :) Så här var jag innan jag fick Ruben också...En riktig mys fis haha
Svårt att koncentrera mig så blir det ännu fler stavfel än vanligt så är det pga tv:n :)

Idag skulle jag träffat Ronja, Diana, Sierra och Jennifer men det blev inget idag :( Får ses nästa vecka i stället!
I stället gick jag, Andy och lille fisen och sorterade lite papp kartonger på sorterings stationen, handlade lite på Willys och Toppen!
På väg hem gick vi förbi en liten lekplats så Ruben fick gunga lite och springa på gräset och leka lite. Fick verkligen många roliga bilder men kan inte lägga upp dem för batterierna på kameran är slut .... Men dem kommer :)

Inatt betyder det alltså att jag ska sova i syrans säng mohaha ska bli sååå skönt! Den är helt underbar. Plus att i morgon på morgonen så behöver jag inte gå upp för det gör mormor, ååååå så najs!!!! Jag ska bara mjölka honom haha

Nä sov gott folket för det kommer jag göra tills fylle syran kommer hem iaf :)
Puss på er alla speciellt till min fina familj (Härtan)

Min son, schit!!! Du är DET!

Kommentarer
Postat av: slink

fylle syrran!?

2008-09-07 @ 22:47:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0