As always

Medans jag sitter här vi datan så sitter Ruben på sin filt och tittar på MTV. Han älskar musik och roliga videos med massa färger. Så fin han är bara sitter där själv:)
Andy ligger och sover för han är sjuk. Sicken lyx! Att sova alltså :)

Kanske går och lägger mig med en tattuering idag :) Syran gjorde ju sin igår och den blev super fin. Ska lägga upp bilder när jag får dem. Vi får se om Rubens mormor har tid att följa med och vara barnvakt och stöd. Annars får det bli nästa vecka...Ska verkligen bli kul, har ju längtat så länge nu!

Får väl ta en promis snart också, är ju ganska okej väder ändå :)

Nä nu kräver min son uppmärksamhet haha..As always ;)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0