Ny frisyr & bilder

Idag har jag och min lilla gosse varigt och hälsat på Diana och Ronja. Käkade lite bullar. snackade skit och lekte :) Mycket trevligt. Annars var det bara en sån mysig och lugn morgon, fick tom städat undan ordentligt i köket och diskat :)

Igår var det en handledag :) Vi var först på Willys och toppen för att handla för veckan. Sedan åkte vi till svågertorp för att hitta byx-tyg till mig. Syran ska sy lite :) Sedan på Babyland för att hanla lite och till Jysk för att handla en byrå, Rubens kläder börjar nämligen ta lite mer plats nu än förr så det ska bli skönt nät den kommer om sådär tio arbetsdagar :)

Sedan åkte vi hem till Ellen och Bömpa för Ellen skulle klippa mig och Andy. Jag klipper honom egentligen men han behövde klippa sig av en frisör tycker jag :) Hans blev som vanligt fast snyggare klippt. Mitt blev jättekort på ena sidan, nästan snaggat, ochlängre på ena sidan. Hon fick fritt fram. Blev sådär nu tycker jag ska be henne snagga andra sidan också så jag får lite mohawk (eller hur det stavas). Blir nock lite fräckare :)

Just nu sitter jag bara och dricker te...

Här kommer lite bilder från de senaste dagarna :) Puss på er och njut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0