Klåfinger!

Ibland kan jag bara bli så arg. Är glad att jag inte skrev ett inlägg i morse så jag har fått lugna ner mig!
Blev inget skrivet igår för det blev sent. Var hemma hos mamma och pappa. Andy ringde igår när jag var där hemma och sa att han vill käka där hemma och det gjorde han helt rätt i för vi käkade tapas. Såå gott var det, drack faktiskt lite vin till också vilket inte gjorde det sämre :) Efter maten kollade vi på dobidoo som alltid är roligt. När jag nattat Ruben vid 21.30 ca så kollade vi på en film som tydligen var sådär eftersom vi alla somnade haha. Vaknade vid 22.15 av att pappas mobil ringde :) Efter en liten stund vaknade Ruben så då bytade vi blöja och gick hem.  Så det blev kanske inte så sent egentligen men jag var väldigt trött.
Har ju beslutat oss för att han inte ska amma mer på nätterna så jag får sova. Annars vaknar jag flera gånger. Det är inte heller bra för Ruben och jag tror att hans aptit för mat kommer bli bättre om han sover.
Men i natt var det riktigt jobbigt! Han var så ledsen flera gånger. Körde igång igår natt och då gick det jätte bra men usch vad det var jobbigt. Hoppas det blir bättre nu inatt, får inte ge upp.
Men idag åt han faktiskt mat :) Jätte kul. Kanske är bättre när det bara är jag och han i lugn och ro utan stress. Han åt inte jätte mycket men det kommer väl, ingen idé att stressa med sånt. Han kommer i sin takt min lilla fis.

Lina ringde precis, jätte kul. Ett tag sedan vi sist snackade.

Måste också berätta att igår så duschade Ruben med mig i våran dusch. Jätte kul haha. Men tyvär har vi inga bilder på det :)
Måste pysa nu för Ruben aka mr klåfinger vill ha ner min snowboard. Ses snart pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0