Trevlig lördag

Nu ligger han och galer på skötbordet aka matbordet för att han inte får vända sig som han vill :)

Idag har vi varigt hemma hos svärföräldrarna på brunch. Jätte gott. Ruben lekte med lego, inte som andra dock utan genom att slå dem mot golvet eller annat :) Iaf så det gjorde maximalt med ljud haha !
Kan ju göra det hemma hos dem med hus...

Igår var cicca hemma hos mig och hjälpte mig plocka undan saker som jag ska sälja på loppis. Ska göra det i morgon. Dem andra ska vara där kl 7 på morgonen men det kan inte jag pga Ruben så jag kommer så fort jag kan! Hoppas vi får sålt en massa, kan verkligen behöva pengarna.
Tv:n krånglar också så kanske ska göra oss av med den. Synd bara för den är verkligen jätte fin. Det är en jätte gammal Bang & Olufsen. Jag älskar den men Andy tycker den är lite stor :)

Nä nu ska vi ha en trevlig lördags kväll och fixa sista tvätten :)

Trevlig helg av det som är kvar!
Puss

Kommentarer
Postat av: =?

vilken snäll syster du har=)

2008-09-20 @ 18:21:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0