Så stolt!

Jag är så stolt över mig själv och min lilla fis idag för båda klarade prtutan jätte bra. Det gjorde lite ont på honom och han blev lite ledsen men det gick snabbt över :)
Är som en hök över Ruben för att hinna se när han får feber och stoppa den i tid, hade lite högre temp än vanligt innan men ingen feber än så länge iaf. Peppar peppar ta i trä!!!
Annars har det bara varigt en mysig morgon som bara varigt skön att spendera med min underbara grabb :) Fint väder var det också i morse, tyvärr blev han hungrig så vi var tvungna att gå hem sedan sov vi lite sedan blev det aldrig att vi gick ut igen.

Annars idag hade jag bestämt med Jimmy. När han ringde så sa han att han hade en överraskning och det var Gynning haha. Hon bara stod där när jag öppnade, har inte träffat henne på länge så det var jätte kul :) Hon har ju flyttat hem från storstaden.
Vi satt bara och snackade och mös. Roligt blev det sedan när jag satt och ammade ringde det på dörren så Jimmy fick öppna. Där ute stod mina grannar som sa att deras tv inte fungerade som den skulle, dem ringer ofta på pga att deras saker inte fungerar. Hon trodde då att det var Andy som öppnade dörren.
Hon bad Jimmy följa med in och kolla på tv:n, men Jimmy ville inte gå in sjölv så han vinkade med Gynning. Där inne hade dem frågat om Andy var otrogen för det var ju inte jag som stod där inne, men sedan såg dem ju också efter en stund att det inte heller var Andy utan Jimmy och började fråga vem dem var. Då trodde dem helt plötsligt att det var våra syskon för vi var så lika haha. Men vi är verkligen inte alls lika haha...
När Jimmy och Gynning tillslut kom där ifrån så trodde Jimmy knappt att det var sant, dem hade helt plötsligt kommigt in på att berätta om när dem köpte lägenheten och vad dem betalade för den haha
Jag kunde knappt amma färdigt som jag skrattade hahaha..
Mina grannar är bara lite ensamma och jätte gulliga. Men dem kan helt klart vara för mycket ibland.

Ikväll lagade jag och Ruben maten som blev lite kyckling bitar i tomatsås med pasta, starkt men gott :) Är inte så bra i köket så helt ok tycker jag ändå!
Lite jobbigt bara för jag vill ju verkligen inte ta i rå kyckling så jag får hålla den med en tång medans jag skär den, skit jobbigt!
Nä nu ska jag mysa med min bebis.

Puss

Ps: Här får ni lite info om hur stor Ruben är.
Vikt: 8.090
Huvud: 46.5
Längd: 71
Lite låg i alla kurver. Har ju inte växt något på huvud eller längd sedan förra gången men gått upp lite från 7. 910.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0