Lite missade bilder :) bla

Tillbaka :)
Det var trevligt i lördags men det blev väl lite väl sent för mig...Trötter är mitt namn :)

I söndags var det dags att åka till Rubens gammelfarfar för han fyller år. Hans farmor och farfar kom och hämtade oss vid halv 3 tiden. Han åt faktiskt lite gröt också :) Jätte skönt att han börjar äta igen, även fast det bara är lite grann.
Det var jätte trevligt hemma hos Henry. Han är alltid lika glad över att Ruben är med :) Det är dem alla iofs...
Andys jätte trevliga kusiner var också där och deras föräldrar.
Vi fick smörgåstårta till middag och den var verkligen sååå god. Älskar smörgåstårta ! Det var Andreas faster som gjort den. Alltid lika god mat när hon gjort det :) Likaså efterrätten som var äpplekaka var super god.
Kom hem sent där ifrån och då var det på med myskläder och springa hem till mor och far för jag har inte hittat min hellosan burk. Ska smeta det på tattueringen 3-4 gr om dagen och det är såå skönt haha...Har fått använda några av Rubens krämer innan jag hann hem dit men inget går upp mot hellosan!
Där hemma fick vi smaka på några runda pannkaksbollar som vi alla trödde det var äpple i men nope det var bara pannkaka haha...Men dem var goda med sylt till!
Att promenera så på söndagskvällen var jätte mysigt. Ska göra en vana av det föreslog jag för Andy men vi får se hur det blir med de...Att promenera är inte hans grej..

I dag var det dags för babysim igen och handling på Willys i Trelleborg. Så fint det är där.
Sedan åkte vi hem och Andy gjorde lite fisk och pasta innan han stack till träningen där han är nu. Så nu har jag och Ruben lite FF haha

Han kasar just nu runt i sin gåstol och vill leka så jag får väl vara klar nu...

Kommer lite bilder nu som ni missat!

Pussas


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0