Hur lägger man upp video?

Sicken natt! Inte alls rolig, jag gav med mig och ammade honom men inte så mycket pga att han ver ledsen utan att jag är sååå trött. Jag bara låg och grät för jag är så trött och det är lite motigt nu. Jag orkar inte med några motgångar alls längre. Önskar verkligen att min mamma bodde här hemma så jag kunde få hjälp med Ruben ibland på morgonen iaf :)
Hade man varigt själv från början så hade man nog fixat det, då hade man gjort annerlunda tror jag.

Men annars i morse var det kul att vakna till min fina lilla gosses leende och av att han sparkar på mig haha. Han vill att jag ska gå upp :) När jag sedan byter blöjan så ligger han och pratar hen massa och gör jätte roliga miner :) Han är så underbar den ungen!! Har spelat in en video med det men jag vet inte hur man lägger upp det på bloggen :/ Är kass på datan!

Igår kom mormor förbi med en fin tröja som hon hittat. Och Ruben blir ju alltid lika glad även om hon bara stannade en liten stund.
På kvällen blev det lite godis faktiskt. Var länge sedan. Får ju så dåligt samvete av att äta det när jag ammar, plus att jag tror att jag har hål i tänderna :( Har alltid det, spelar inte någon roll hur bra jag äter elelr hur bra jag sköter dem. Har det efter min pappa...Men jag får aldrig tummen ur ... till att ringa elelr gå dit. Går förbi varje gång jag går till mamma och pappa :)

Kan ju kasnke göra det idag, ska gå ut och gå lite hade jag tänkt, är ju så fint väder idag och det lär det väl inte vara så många dagar till tyvär.

Såg nu också att Sierra har böjat krypa och det är jätte kul! Måste träffa dem snart. Känns som en evighet sedan sist. Kanske vill göra oss sällskap med promenaden om dem är friska :) ?

Kanske skriver i kväll... Kanske vet hur man lägger upp videon också :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0