GRATTIS SYRAN!

Hej go väner, var ett tag sedan nu men har inte haft tid..

I lördags kunde jag nämligen inte skriva något för jag och min systers vänner hade planerat en suprice för syran :)
Hon fyller 18 idag :) Så vi dök upp hemma hos mina föreldrar och överraskade henne med utomhus spel grillning osv :)
Blev riktigt kul och hon var verkligen överraskad :)!
Hade sån himla tur med vädret. Spelade facktiskt brännboll och har träningsvärk! Illa!
Fick också riktigt mycket myggbett och när jag har kliat dem har jag kliat så jag har fått blåmärken, ser för jävligt ut!

I söndags kom Rubens farmor och farfar förbi och fikade sedan åkte jag, Ruben och andy hem till min farmor och farfar på middag. Vi fick avokado röra till förrätt, såååå gott det är, fläskfilé i svampsås med riktiga kantareller till varmrätt och till efterrätt fick vi hemma gjord chocklad mousse med passionsfrukt :) Vi satt ute på deras inglasade balkong hela kvällen och vi spelade också ett jätte roligt spel som heter skip-bo...Älskar spel!

Idag har vi varigt på babysim, alltid lika kul. Kusin Ida kom och badade med mig och Ruben också. Hon tycker det är så kul att vara med Ruben alltså! Det är så kul att se för Ruben gillar henne också :)

Så fort Ruben har vaknat nu så ska jag hem och hjälpa föräldrarna inför slinks kalas idag, sjukt att hon blir 18!
Idag skulle vi också ha tattuerat oss men det blev bara syran som gjorde det för det blev med för kort varsel plus att andy så klart inte ville följa med och hålla i Ruben. Får bli när mamma har tid att följa me. Längtar såååå! Tur att man han föräldrar som alltid ställer upp!

Nu ska jag gå och titta på min älskling när han sover och njuta av att han är min!

Grattis syran! YOU ROCK!!!!

Här kommer en bild på Ruben och cicca(hon har godkännt denna)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0