Fredag, japp japp

Som vanligt orkade jag inte skriva när jag kom hem haha.
Men vi åkte och åt hemma hos mamma och pappa efter Sara och Älva. Blev falukorv med potatismos :)
Och som vanligt så somnade jag där. Jag är väl inte alls förutsägbar?!

Såå kul Ruben var när vi skulle gå där ifrån.
Det regnade och blåste jätte mycket så jag satte honom i vagnen och tog på regnskyddet. HAn blev som vanligt vansinnig när jag gjorde det men jag trodde att när vi kom ut skulle det vli bättre. Men nänä han bara skrek och skrek så jag tog upp honom. Då blev han lugn direkt men eftersom det regnade och han hade inga skyddande kläder så ajg tog av regnskyddet och satte det över honom. Nä då satte han igång med gallskriket direkt typ som jag slog honom eller något.
Så det var bara av med det.
Ni skulle bara veta som folk kollade på mig när jag halvsprang med honom i famnen och en tomm vagn i andra...Sådär roligt var det och öronen värkte lagom mycet när jag kom fram till buss stationen. Andy fick hämta mig när ajg kom fram. Tack <3!

I alla fall var det jätte kul att träffa de andra tjejerna och deras söta små tjejer.
Det var Emma från mig gamla gymnasie klass och hennes Linnea, Sofie med hennes lilla Alicia, Sara och Älva så klart och så Gynning.
Ska göra om det nu på tis är det tänkt. Ska bli roligt :)

Idag ska vi sänka spjälsängen och försöka kanske lägga honom där lite mera, fixa med lite julklappar faktiskt och så klart så är det Björn Gustavsson på slagt i kväll. Med en massa andra bra komiker så klart. Ska bli jätte kul!
Det blir första gången jag går ut och är bara jag och inte mamma sedan Ruben kom till världen.
Känns jobbigt att lämna honom så på kvällen när han vanligtvis ska amma men han är med sin pappa så det går väl bra hoppas jag :) Andy är hur lung som helst, som vanligt :)

Ha en toppen fredag för det ska jag ha :)
Här kommer lite bilder från igår.
Lite bilder på Ruben från morgonen när vi leker, och när vi busar på busstationen. Så skönt han har :)
Sedan har vi Sara som håller Ruben, Gynning, Emma och Linnea, Älva och Ruben och sist och minst lilla Alicia :)
Tack för en mysig dag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0