Glömda dagar, bilder mm

Nu har jag verkligen varigt dålig på att skriva, har börjat flera gånger men så har saker kommigt emellan.
Kan börja med i onsdags då :)
Skulle träffat Lisa men det blev inget, så vi typ sov och tog det lungt eftersom han vaknar på nätterna.

I torsdags så var det babycafé och så klart mormor sen :) Trevligt att träffa alla så klart!
När vi skulle hem från mormor så regnade det och det såg inte ut att sluta så Andy fick komma och hämta oss. För jag hade så klart lagt av regnskydden på morgonen eftersom det såg ut att bli en fin dag haha...En ny lärdom som jag egentligen alltid följer: Ha alltid regnskyddet med i vagnen!

Idag skulle jag träffat Melissa men hon var tvungen att jobba så jag åkte in till syran i stället. Vi gick och handlade och snackade lite. Blev en fin tröja/klänning till moi och två pyjamisar till gossen min.
Han tycker det är så kul att åka buss haha Han sitter och pratar och skrattar hela vägen in, nog bara för att han får sitta i mitt knä och slipper sitta ensam i sin bilstol :)
Ikväll har vi varigt hos mamma och pappa för det så klart alltid är kul att vara där men också för att min fina morfar och hans Lena överraskade oss med att hälsa på. Så kul att träffa dem, är det alltid!
Ska hem till mamma och pappa tidigt i motgon på morgonen och äta frukost tillsammans med dem och lösa melodikrysset :)

Nä nu ska jag borsta tänderna och gå och nanna brevid min otroligt underbara unge :)

***Du är verligen det vackraste jag vet och jag älskar dig så sjukt mycket <3 RUBEN <3 Tack för att du finns! Och lämna mig aldrig! Kärlek för evigt från din mamma***

Kommer en fin bild från innan vi åkte till bröllopet :)


Kommentarer
Postat av: Jennifer & Sierra

Såååå fina ni är!!! =)

2008-10-18 @ 14:49:56
Postat av: Ida Lindborg

Så fina ni är :)<3

2008-10-19 @ 20:48:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0